X
تبلیغات
تازه های خودرو
تازه های خودرو
وبلاگ تخصصی خودرو
"" این هم بوگاتی ویرون با لباسی فاخرتر از گذشته "" ( )
Bugatti Veyron 16.4 Hermes

این بار نتیجه دو غول بزرگ صنعت ، یکی در زمینه اتوموبیل سازی با نام بوگاتی و دیگری Hermes در زمینه پوشاک منجر، به تولید گونه ای خاص از بوگاتی ویرون ۴/۱۶ با نام Fbg par Hermes شده که توسط دستان توانمند تیم طراحی مدیر کمپانی "هرمس"یعنی اقای "پاتریک توماس" با لوکس ترین و گران ترین مواد ، ارایش داده شده تا نتیجه کار اعجاب انگیز شود و این نمونه  همان مشقی است که مرسدس بنز در اوایل سال ۲۰۰۰ با "جورجیو ارمانی" و چندی پیش لامبورگینی با "ورساچی" ان را نوشت.در این میان کمپانی "هرمس" که در سال ۱۸۳۶ توسط "تیری هرمس" تاسیس شد تا به امروز در بیش از ۳۲ نقطه نظیر کالیفرنیا ، وگاس،بورلی هیلز و ...

دارای نمایندگی است و برای مشتریان متمولی هم چون ملکه " الیزابت دوم " ، " شارون استون " و یا "ژاکلین اوناسیس " و " جسیکا پارکر " و ... البسه تهیه نموده است .حال پس از گذشتن از توانمندی های خیرو کننده ویرون که بر همگان اشکار است به سراغ " گابریل پتزینی " می رویم  که به تن نمودن لباسی نو بر اندام عضلانی ویرون کار او است.که ابتدا با رینگ های هشت پره و پولیش شده با الومینیوم و با حک شدن لوگوی هرمس (علامت H) اغاز گردیده که دلیل استفاده از این نوع رینگ زنده نمودن یاد بوگاتی "تایپ ۳۵" است که در سال ۱۹۲۴ تولید شد و تا امروز از ان به عنوان برترین بوگاتی تاریخ یاد می شود. سپس هود روی کاپوت و بالچه ایرودینامیک شکل عقب به رنگ شکلاتی روشن مزین گردید و به دلیل دستیابی به هماهنگی خیره کننده تر ،کلیه ادوات داخلی با همین رنگ تن پوشی ویژه  بر تن نموده و البته جلو پنجره عضلانی و نعل شکل بوگاتی (که برخی دلیل ان را خرافاتی بودن فرانسوی ها و در این مورد نعل اسب را خوش یمن می دانند ) توسط هرمس با الیاژی سبک طراحی شده و به امضا ء ان مزین شده است.

در ضمن در یک آزمایش نشان داده شد که این خودرو نسبت به دیگر سوپر اسپرت ها از شتاب کمتری برخوردار است.

در این آزمایش این خودرو با یک پورشه ۹۱۱ توربو مسابقه داد.در ابتدای آزمایش پورشه حدود ۲متر از بوگاتی جلو افتاد اما حرکت فوق العاده بوگاتی در دنده ۲ و ۳ خیره کننده بود که منجر به ایجاد فاصله ای حدود ۱۵ متر بین این دو خودرو شد!!!


+ نوشته شده در شنبه بیست و هشتم اردیبهشت 1387ساعت 11:23 بعد از ظهر توسط ایمان |

:: Tata Nano :: ( )

شاید شرکت تاتای هند بتواند رویای خودروی ۶ میلیونی را در ایران به واقعیت تبدیل کند. البته اگر مسئولین بگذارند !!!

آقای " تاتا " مالک شرکت تاتاموتورز هند هدف اصلی طراحی این خودرو را تولید یک اتومبیل ارزان قیمت که برای یک خانواده ی نسبتا پرجمعیت نیز مناسب باشد عنوان کرده اند .

ظاهر این خودرو اگرچه همانند یک خودروی ۵۰ هزار دلاری لوکس نیست ولی با داشتن چراغ های کشیده و خطوط بدنه ی تقریبا مدرن برای یک خودروی ۲۵۰۰ دلاری طرح مناسبی است .

با توجه به طول کوتاه بدنه برای جادار کردن اتاق طراحان ارتفاع خودرو را افزایش داده اند .

چراغ های عمودی عقب به همراه ارتفاع زیاد بدنه نمای عقبی این خودرو را بسیار مرتفع نشان میدهد .  

طول ۱/۳ متری این اتومبیل را در ترافیک های شهری بسیار چابک ساخته و باعث شده تا در هنگام پارک کردن خودرو دچار مشکل نشود .

عرض این خودرو ۵/۱ متر و ارتفاع آن ۶/۱ متر میباشد . البته با توجه به ارتفاع زیاد این خودرو مطمئنا نباید توقع زیادی از این اتومبیل در مانورها داشت .

Tata Nano - The people's car

به تیپ چرخهای این خودرو نگاه کنید. به نظر شما خودروی ژیان دارای ابهت بیشتری نیست ؟

نانو دارای یک موتور ۲ سیلندر به حجم ۶۲۳ سی سی میباشد که در عقب خودرو جای گرفته است . ۳۳ اسب بخار نیروی تولیدی توسط این موتور به چرخ های عقب انتقال پیدا میکند .

این موتوربنزینی  دارای انژکتور چندنقطه ای است و جنس آن از آلومینیوم میباشد .

جاگذاری موتور در قسمت عقب و قرار دادن چرخ های در چهارگوشه ی بدنه فضای وسیع و جاداری را در کابین به وجود آورده است .

این اتومبیل در دو رده ی تجهیزاتی " دولوکس " و " ساده " عرضه میشود که در هر دو مدل میتوان رنگ ها و آپشن های مختلفی را سفارش داد .

Tata Nano - The people's car

نانو با داشتن بدنه ی فولادی - کمربندهای ایمنی - فرمان و قسمت های داخلی بشکن در هنگام تصادف - گارد ایمنی در درها - کمبرند ایمنی و شیشه ی عقب چسبیده در بدنه از ایمنی مناسبی برای یک خودروی ۲۵۰۰ دلاری برخوردار است .

تاتا نانو علاوه بر هندوستان در آفریقا - جنوب شرق آسیا - اروپای شرقی و آمریکای جنوبی نیز عرضه خواهد شد .

شرکت تاتاموتورز علاوه بر هندوستان این خودرو را در آمریکای جنوبی - آفریقا - اروپای شرقی و جنوب شرق آسیا نیز عرضه خواهد کرد .

قیمت ۱۰۰ هزار روپیه ای ( ۱۷۰۰ یورو - ۲۵۰۰ دلار ) این خودرو در کنار ایمنی - قدرت مناسب و چهره ی  نامناسب میتواند فروش بی نظیری را برای آن به ارمغان بیاورد .!!!

البته در کشورهایی مثل ایران... 


+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم اردیبهشت 1387ساعت 6:48 بعد از ظهر توسط ایمان |

Cadillac CTS 2008 ( )

این کادیلاک زیبا از ستاره های نمایشگاه بین المللی ژنو ۲۰۰۸ بود و نظر های بسیاری را به سوی خود جلب کرد.

در ادامه به بررسی این خودروی زیبا می پردازیم.

کادیلاک CTS طراحی بدنه : طراحی این کادیلاک با توجه به رقبایش همچون لکسس و ب ام و و آلفا و... صورت گرفته البته ظاهر این خودرو پس از گذشت ۳ سال تا حدودی قدیمی به نظر میرسد ولی هنوز هم جذاب است. احتمالا اگر فیلم های هالیودی را دیده باشید آرتیست فیلم اغلب با این خودرو به مانور میپردازد . خطوط بدنه این خودرو طوری به سمت چراغ های جلو سوق داده شده اند که طرحی خشن به چراغ ها و نمای جلوی این خودرو بخشیده اند . چراغ های راهنمای نارنجی رنگ بزرگی که بر روی سپر قرار گرفته تا حدودی به نمای جلوی این اتومبیل لطمه وارد کرده است . رینگ های آن نیز اگرچه زیباست ولی چندان چنگی به دل نمیزند. طراحی عقب این اتومبیل نیز همانند جلوی این خودرو از طرحی خشن برخوردار است . درکل چراغ های جلو و عقب این اتومبیل این خودرو از هماهنگی خوبی با یکدیگر برخوردارند . موتور و گیربکس : برای خرید این خودرو میتوانید از دو نوع موتور ۸/۲ یا ۶/۳ لیتری را سفارش دهید که نمونه مورد نظر ما از نوع ۶/۳ لیتری است و به یک گیربکس ۵ دنده اتوماتیک مجهز است . کادیلاک با این موتور چست و چابک به نظر میرسد . این موتور توانایی تولید ۲۵۵ اسب بخار را داراست . کیفیت سواری این اتومبیل نسبتا خوب است . کادیلاک با بهره گیری از فنرهای مغناطیسی معروف خود در ناهمواری ها بسیار خوب عمل میکند ولی همین کمک فنرها در مانورهای سنگین بلای جان کادیلاک میگردند! و این نقطه تمایز کادیلاک از سایر رقبای اسپرتش مثل ب ام و و آلفا رومئو است . طراحی داخلی : به بخشی میرسیم که ۳ دهه قبل کادیلاک در آن تبحر خاصی اشت و هم اکنون نیز تا حدودی دارد! طراحی داخلی این خودرو علی رغم لوکس بودن زیادی تیره است و تا حدودی کسل کننده به نظر میرسد ولی ازگونومی این کابین در سطح بالایی قرار دارد و صندلی ها شما را کاملا در بر میگیرند . کلیدها و تکمه ها از هماهنگی خوبی برخوردار است ولی میشد مثل ب ام و از سیستمی استفاده میشد که تعداد کلیدها را کاهش میداد شاید اگر این اتفاق روی میداد کابین شلوغ کادیلاک تا حدودی آرام میگرفت! پایان سخن : اگرچه کادیلاک پیشرفت های بسیاری کرده و عرصه را بر رقبای اروپایی خود تنگ نموده ول هنوز تا رسیدن به قابلیت های خودروهایی مانند ب ام و و لکسس و.... فاصله دارد . در اروپا مردم هنوز کادیلاک را قبول ندارند و هنگام خرید یک خودروی اسپرت لوکس انواع اروپایی و ژاپنی را به کادیلاک ترجیه میدهند . حال باید دید آیا کادیلاک میتواند با تولید مدل های جدید از پس رقبا برآید ؟
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم اردیبهشت 1387ساعت 4:50 بعد از ظهر توسط ایمان |

Audi R8 concept 2008 ( )
بالاخره بعد از مدت ها انتظار Audi مدل R8 رو نمايش داد...
و در 28 September 2006 اين ماشين فوق العاده رو به مردم و خبر نگار ها معرفي ميكنه
اين مدل كه در راس محصولات Audi قرار ميگيره نمايان گر خط مشي اين كمپاني موفق و ودل هاي جديدش هست
اين خودرو 2 سال پيش در يكي از نمايشگاه هاي خودرو به عنوان يه مدل كانسپت عرضه شد و اكنون با اندكي تغييرات به توليد انبوه ميرسه و به عنوان مدل 2007 در ليست فروش كمپاني Audi قرار ميگيره....

مشخصات فني :
Type: V8
Displacement cu in (cc): 254 (4163)
Power bhp (kW) at RPM: 420(313) / 7800
Torque lb-ft (Nm) at RPM: 317(430) / 4500
Redline at RPM: 8250
Brakes & Tires
Brakes F/R: ABS, vented disc/vented disc
Tires F-R: 235/35 R19 - 295/30 R19
Driveline: All Wheel Drive
Exterior Dimensions & Weight
Length × Width × Height in: 172.8 × 74.1 × 48.8
Weight lb (kg): 3434 (1558)
Performance
Acceleration 0-60 mph s: 4.4
Top Speed mph (km/h): 187 (301)
Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): n.a.

 

 

 برای 4 دهه هیچکس نتوانست حکومت پورشه 911 را در بازار خودروهای اسپرت را تهدید کند که در واقع به خاطر مهندسی فوق العاده و پیشرفت روز به روز در کمیت و کیفیت محصولات پورشه بود به همین دلیل به سادگی از رقابت بین لوتوس ، جگوار و مزراتی و . . . فاصله گرفته بود . در واقع بزرگترین رقیب برای پورشه بی ام و بود که هم به لحاظ مهندسی و هم به لحاظ مالی توانایی رقابت با پورشه را داشت . البته بعد از BMW M1 ، بی ام و هیچگاه سعی در تولید خودروی صرفا اسپرت نکرد و در این زمان فرصت مناسبی برای آئودی به دست آمد تا با تولید یک خودروی اسپرت به خوبی 911 با پورشه با رقابت بپردازد . این یک تصویر کلی بود از کلیت آنچه که در این سالها اتفاق افتاد .
رویای ساخت یک خودروی موتور وسط برای آئودی در سال 1991 به وجود آمد ، وقتی که آئودی مدل Quattro Spyder را با آلومنیوم ساخت . این خودرو در نمایشگاه Frankfurt motor show به نمایش درآمد ولی متاسفانه در زمان ریاست Ferdinand Piech به تولید نرسید . بعد از آن Martin Winterkorn به ریاست شرکت درآمد و از یک خودروی مفهومی به نام Le Mans پرده برداری کرد . سه سال بعد R8 متولد شد .

 


از آنجائیکه آئودی و لامبورگینی با هم ادغام شده بودند این فرصت برای آئودی به دست آمد تا از تجربیات لامبورگینی استفاده کند . البته خیلی از مراحل پیشرفت گلاردو از جمله بدنه آلومنیومی آن توسط مهندسین آئودی انجام شد . در واقع پلت فورم آئودی همانند لامبورگینی گلاردو است . البته با اینکه هر دو از شاسی آلومنیومی مشابهی استفاده می کنند R8 ، 90 میلیمتر بیشتر طول دارد که در نتیجه آن جای بیشتری برای اثاثیه در پشت صندلیها وجود دارد . همچنین ارتفاع R8 بیشتر از گلاردو است که فضای بیشتر اطاق را به ارمغان می آورد .
R8 همانند گلاردو از سیستم 4WD سود می برد . ضمن اینکه سیستم تعلیق و گیربکس مشابهی سود میبرند . با اینحال به جای استفاده از موتور 5 لیتری 10 سیلندر از موتور ارزانتر RS4 استفاده شد . این موتور 8 سیلندر ، 4.2 لیتر حجم دارد و 420 اسب بخار در 7800 و 317 پوند بر فوت گشتاور تولید می کند .90 درصد گشتاور آن نیز از دور 3500 در اختیار راننده قرار میگیرد . در مقابل به خاطر وزن کمتر موتور ، R8 دارای تقسیم وزن بهتری نسبت به گالاردو است . ( 44:56 در مقابل 42:58 )
در ظاهر خودرو هیچ ردپایی از گالاردو دیده نمی شود . کابین طراحی فوق العاده ای دارد . فضای کافی و موقعیت عالی برای راننده ، دید فوق العاده و کیفیت بالای مواد مورد استفاده در کابین از جمله نکات مثبت کابین می باشد .

R8 در جاده :
در ابتدا شما روی یک صندلی اسپرت راحت می نشینید . موتور خودرو به طور شگفت آوری کم صداست و شما با فشردن کلاچ سبک آن دنده را به راحتی جا میزنید . R8 سریع هست ولی با موتور V8 آن نباید انتظار حالت انفجاری یک فراری F430 یا پورشه 911 توربو را داشته باشید .البته قیمت 129000 یوروی فراری و 98000 یوروی 911 توربو را هم در مقابل 77000 یورو برای R8 را هم باید در نظر داشت ( هرچی پول بدی آش می خوری ) . با این حال R8 کمی سریعتر از Carrera S است و قیمت آن نیز به Carrera4 S نزدیک است . ( 70000 یورو ) .
در مسیرهای طولانی R8 بسیار راحتتر و نرمتر از یک پورشه عمل می کند و با تقسیم وزن مناسب و تکنولوژی 4WD و ترمزهای قدرتمند قابلیت اطمینان بالایی به راننده می دهد و فرمان خودرو سریع ، دقیق و راحت است . در کل R8 را می توان رقیب سرسختی برای پورشه دانست . در مرحله بعدی R8 با موتور V10 می تواند در مقابل 911 توربو نیز بایستد .


+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم اردیبهشت 1387ساعت 10:19 قبل از ظهر توسط ایمان |

Peugeot 308 RCZ Concept ( )
به تازگی شرکت پژو فرانسه مدل های چهاردر و پنج در جدید 308 را در نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت IAA به نمایش خواهد گذاشت.و در کنار آنها مدل جدید 308 RCZ را معرفی خواهد کرد.



این مدل جایگزین مدل 307 فعلی خواهد شد که در سال 2006 تغییراتی در ظاهر و داخل آن داده شد. در کنار این مدلها، برای ورود به بازار اتومبیل های اسپرت دو نفره کوچک، مدل جدیدی را به نام 308 RC Z معرفی خواهد کرد. این شرکت با معرفی این مدل، رقیبی برای آئودی TT به حساب خواهد آمد. برای کاهش وزن در این مدل، از آلومینیوم در کمک فنرها و شاسی ،فبیر کرین در بخش های داخلی و پلی کربنات در شیشه عقب استفاده شده است. نیروی محرکه از نوع 6/1 لیتر اسپرت RC است و تا زمان تولید انبوه، حدود 43 اسب بخار افزایش پیدا می کند که از 175 تا 218 اسب بخار برخوردار خواهد بود. این مدل در زمان 7 ثانیه از حالت سکون به سرعت یکصد کیلومتر در ساعت می رسد و توان دستیابی به حداکثر سرعت 235 کیلومتر در ساعت را دارد. از ویژگی های ظاهر این مدل می توان به رینگ های 19 اینچ و حالت خمیده سقف و شیشه عقب اشاره کرد. امکان ایجاد چنین خمیدگی با شیشه های ایمنی معمولی اتومبیل امکان پذیر نمی باشد.


+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم اردیبهشت 1387ساعت 1:17 بعد از ظهر توسط ایمان |

سمند سورن ( )
اين خودرو، سمند تغيير شكل يافته‌اي است كه نسبت به سمند معمولي و LX از طراحي متفاوتي بهره برده و قابليت نصب موتور فعلي سمند، موتور TU5 و موتور ملي را دارد. واژه فارسي «سورن» با معاني شجاع، دلير و شمشير بران، نامي است كه اين خودروي جديد به خود گرفته و از خردادماه سال آينده در 10 ورژن وارد بازار خواهد شد. اين در حالي است كه قبل از بهره‌برداري، اين خودرو «سورِن» تلفظ مي‌شد كه بزرگ‌ترين سردار اشكاني بود که در نبرد با امپراتور رم، او را شكست داده بود. طراحي اين خودرو كاملا داخلي بوده و براي توليد آن از پلات فرم سمند استفاده شده است. تغيير شكل در چراغ‌هاي جلو، سپرها، چراغ‌هاي عقب و آينه‌هاي جانبي (مجهز به چراغ راهنما) عمده تفاوت‌هايي است كه سمند سورن نسبت به سمندهاي معمولي و LX دارد.
منوچهر منطقي مديرعامل گروه صنعتي ايران‌خودرو قيمت اين خودر را يك‌ميليون تومان بيشتر از LX (حدود 5/14ميليون تومان )عنوان كرد. وزير صنايع و معادن در مراسم رونمايي سورن گفت: دولت‌هاي قبلي توسعه صنعت خودروي كشور را در گرو همكاري مشترك با خودروسازها مي‌دانستند ولی دولت فعلي توسعه برند ملي را سرلوحه كار خود قرار داده است.

اين خودرو، سمند تغيير شكل يافته‌اي است كه نسبت به سمند معمولي و LX از طراحي متفاوتي بهره برده و قابليت نصب موتور فعلي سمند، موتور TU5 و موتور ملي را دارد. واژه فارسي «سورن» با معاني شجاع، دلير و شمشير بران، نامي است كه اين خودروي جديد به خود گرفته و از خردادماه سال آينده در 10 ورژن وارد بازار خواهد شد. اين در حالي است كه قبل از بهره‌برداري، اين خودرو «سورِن» تلفظ مي‌شد كه بزرگ‌ترين سردار اشكاني بود که در نبرد با امپراتور رم، او را شكست داده بود. طراحي اين خودرو كاملا داخلي بوده و براي توليد آن از پلات فرم سمند استفاده شده است. تغيير شكل در چراغ‌هاي جلو، سپرها، چراغ‌هاي عقب و آينه‌هاي جانبي (مجهز به چراغ راهنما) عمده تفاوت‌هايي است كه سمند سورن نسبت به سمندهاي معمولي و LX دارد.


منوچهر منطقي مديرعامل گروه صنعتي ايران‌خودرو قيمت اين خودر را يك‌ميليون تومان بيشتر از LX (حدود 5/14ميليون تومان )عنوان كرد. وزير صنايع و معادن در مراسم رونمايي سورن گفت: دولت‌هاي قبلي توسعه صنعت خودروي كشور را در گرو همكاري مشترك با خودروسازها مي‌دانستند ولی دولت فعلي توسعه برند ملي را سرلوحه كار خود قرار داده است.
وي افزود: همكاري مشترك در قالب جوينت ونچر را نفي نمي‌كنيم اما با توجه به استراتژي صنعت خودرو در كنار همكاري‌هاي مشترك با خودروسازها، بر روي نشان‌هاي ملی سرمايه‌گذاري خواهم كرد.
وي تصريح كرد: طراحي مدل‌هاي جديدتر سمند نيز بايد شروع شود تا در دو سال آينده شاهد ورود مدل‌هاي جديد سمند به بازار باشيم. وي ابراز اميدواري كرد که تا پايان سال‌جاري 21هزار و طي سال آينده يك‌صد هزار دستگاه خودروسواري با برند ايران‌خودرو از كشور صادر شود.
طهماسبي خاطرنشان كرد: زيرساخت‌هاي موجود كشور اين قابليت را دارد تا 10درصد تامين قطعات ريخته‌گري و ماشين‌كاري دنيا را به خود اختصاص دهد. مديرعامل گروه صنعتي ايران‌خودرو در اين مراسم با اشاره به اينكه سمند معمولي و LX از نظر طراحي، خودرويي قديمي است، افزود: همه مي‌گويند سمند خودرو خوبي است، اما از نظر طراحي به روز نيست به همين خاطر طراحي مدل لوكس و پيشرفته آن با نام سورن انجام شد تا علاوه بر حفظ بازار خارجي برند ملي، سهم صنعت خودروسازي كشور در دنيا بالاتر رود. وي گفت: سمند سورن تاكنون استاندارد ايمني اروپا، ECE94، را پاس كرده و قابليت ارتقا به استاندارد يورو 4 را دارد. وي تصريح كرد: علاوه بر سمند سورن، طراحي سمند 86 نيز آغاز شده و اين خودرو سال آينده وارد بازار خواهد شد.
وي افزود: همكاري مشترك در قالب جوينت ونچر را نفي نمي‌كنيم اما با توجه به استراتژي صنعت خودرو در كنار همكاري‌هاي مشترك با خودروسازها، بر روي نشان‌هاي ملی سرمايه‌گذاري خواهم كرد.
وي تصريح كرد: طراحي مدل‌هاي جديدتر سمند نيز بايد شروع شود تا در دو سال آينده شاهد ورود مدل‌هاي جديد سمند به بازار باشيم. وي ابراز اميدواري كرد که تا پايان سال‌جاري 21هزار و طي سال آينده يك‌صد هزار دستگاه خودروسواري با برند ايران‌خودرو از كشور صادر شود.
طهماسبي خاطرنشان كرد: زيرساخت‌هاي موجود كشور اين قابليت را دارد تا 10درصد تامين قطعات ريخته‌گري و ماشين‌كاري دنيا را به خود اختصاص دهد. مديرعامل گروه صنعتي ايران‌خودرو در اين مراسم با اشاره به اينكه سمند معمولي و LX از نظر طراحي، خودرويي قديمي است، افزود: همه مي‌گويند سمند خودرو خوبي است، اما از نظر طراحي به روز نيست به همين خاطر طراحي مدل لوكس و پيشرفته آن با نام سورن انجام شد تا علاوه بر حفظ بازار خارجي برند ملي، سهم صنعت خودروسازي كشور در دنيا بالاتر رود. وي گفت: سمند سورن تاكنون استاندارد ايمني اروپا، ECE94، را پاس كرده و قابليت ارتقا به استاندارد يورو 4 را دارد. وي تصريح كرد: علاوه بر سمند سورن، طراحي سمند 86 نيز آغاز شده و اين خودرو سال آينده وارد بازار خواهد شد.

البته به نظر من متخصصان ایرانی می توانستند ابعاد این خودرو را هم تغییر دهند. زیرا این خودرو فقط در اولین نگاه برای من تازگی داشت .و با گذشت زمان اندکی بسیار برای من جذابیت خود را از دست داده است.


+ نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم اردیبهشت 1387ساعت 9:3 بعد از ظهر توسط ایمان |

Rolls Royce Phantom Drophead ( )
کمپانی رولزرویس فانتوم دراپ هد (Phantom Drophead) کوپه جدید را هفتم ژانویه 2007 راهی نمایشگاه اتومبیل دیترویت می کند که به نظر می رسد شروع خوبی برای این کمپانی در سال جدید میلادی خواهد بود. دو در و چهار صندلی این اتومبیل همه از همان طراحی سنتی رولزرویس به همراه یک بدنه آلومینیومی با وزن کمتر و قابلیت باز شدن سقف گرفته شده است. به طور مثال طریقه باز شدن درهای آن که خلاف جهت همه اتومبیل هاست، همانند اتومبیل های اسپرت دهه ۶۰ میلادی می باشد. این اتومبیل در نگاه اول بسیار کشیده، دارای دماغه ای کوتاه و صندوق باری رو به پایین به نظر می رسد. البته صندوق بار این اتومبیل دارای گنجایشی برابر ۳۱۵ لیتر می باشد که برای این اتومبیل کافی به نظر می رسد. همان طور که قبلاً هم گفتم این اتومبیل دارای یک بدنه آلومینیومی است که همین امر باعث بالا رفتن قابلیت های حرکتی آن می شود. موتور لیتری با 12 سیلندر V شکل می تواند قدرتی برابر ۴۵۳ اسب بخار و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعتی معادل ۷/۵ ثانیه به این اتومبیل بدهد. قیمت اتومبیل در زمان نوشتن این مطلب سیصد و هفتادهزار یورو تعیین شده است.
Rolls Royce Phantom Drophead

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و دوم اردیبهشت 1387ساعت 11:6 بعد از ظهر توسط ایمان |

مطالب پيشين